Skrapa och vinn!

Jag är ingen som köper skraplotter titt som tätt. Men ibland får jag för mig att köpa en. Det kan ju faktiskt vara så att man har turen med sig och vinner en större summa pengar :) Tänk vilken dröm det skulle vara.

Någon som testat skraplotter på nätet? Jag har inte gjort det och tror inte jag skulle vilja göra det heller. Då öper jag mycket hellre en skraplott i affären. Det känns liksom mer real. Det känns säkrare på något sätt.

Någon som har hört om den nya lagen? Ungdomar under 18 år får inte köpa skraplotter. Vad tycker ni om det? Jag tycker det är helt rätt. Med alla spelmissbruk i unga åldrar där många tar dyra sms-lån känns det bäst så. Man kan ju faktiskt fråga sina föräldrar om skraplott om det vore så.

Aja! Kanske ska kila iväg till affären och köpa en lott?

:)


Kommentarer
Postat av: AC

Arto o jag köpte 2 triss i sön...

2010-09-28 @ 14:55:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0