Missa inte detta!!!

Här kommer ett erbjudande ni bara inte får missa. Jag blev medlem i Groupon via en arbetskamrat på jobbet. Det är jag grymt tacksam över. Man blir medlem gratis på en sida som varje dag uppdateras med nya fantastiska erbjudanden. Senast idag beställde jag en biobiljett värde 100-110 kr för 50kr. Helt makalöst bra. Nu har jag och Mats bestämt att vi ska gå på bio på lördag efter min match!! :)

Andra trevliga erbjudanden som funnits:

- Spa behandling värde 450:-, kunde köpas för 200:-

- Ett mål på texmex värde 70:-, kunde köpas för 30:-

50 min kroppsmassage värde 600:-, kunde köpas för 200:-

Bli medlem du också HÄR, du kommer ALDRIG ångra dig!

Perfekt för dig som vill göra bra affärer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0