Majoren

Godmorgon.
Försökte uppdatera hela kvällen igår, men misslyckades pågrund av att vårat rum verkar som en bunker. Mitt mobila bredband fungerade helt enkelt inte :/ Men nu efter den underbart goda hotellfrukosten bad jag om koden till deras internet :) Tada. Vi bor i rum om fyra, och jag har äran att bo med Lina H-S, Lina W och Bodan :)


En bild från igår kväll när vi hade finbesök på rummet :) Det spelades "Med andra ord" men jag låg och såg klart filmen "Kopps".

MAtchen igår var tyvärr ingen höjdare från våran sida. Känslan är att vi spelar ett hyffsat försvarsspel, men släpper in 37 mål vilket inte är godkänt. Men jag tror de flesta av deras mål i andra halvlek kom på våra misstag. Det är det ganska vanliga problemet för vår del, slarvet. Det ska vi verkligen jobba med framöver. Vi måste jobba med det. Men snart, klockan 10.00, är det dags för 2h handbollsträning innan vi spelar match igen mot just Skövde. Tagga tagga!!!!

Ska vara flitigare med kameran idag. :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0