Kistaloppet

Direkt efter träningen begav jag mig till Kista Centrum. Mats skulle nämligen springa Kistaloppet klockan 14.00 och självklart skulle jag stå i mål och ta emot :) Loppet är på en mil.

Tyvärr regnade det från och med starten så jag fick stå med paraply vid målet. Men jag fick upp kameran när Mats sprang i mål :)







Mats var rejält trött efter loppet, vilket jag kan förstå fullt ut. Vi hämtade ut väskan direkt efter loppet sedan tog vi en take-away-latte och drack på vägen hem. Gott.

Klockan 18 ska jag, Mats, AC, Arto och Richi spela bowling. Shit. Dags att börja tagga ;) Haha! Efteråt funderar vi på en god middag innan det fortsätter bli en slappande lördagskväll med en bra film. Det kommer bli så bra. Var länge sedan jag träffade Richi. Ska bli väldigt kul och trevligt. Träffade honom en väldigt kort stund vid 13 då han satt som spärrvakt vid slussen...så ska bli kul att ses längre stund :)

Ha det bra. Uppdatering is coming!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

åh va kul o springa. jag ska bannemig ta tag i mig själv o börja springa nu alltså!

2010-09-21 @ 20:10:53
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0