Ingen träning

Godkväll!
Det blev ingen träning för mig ikväll. Jag känner mig inte hundra och kommer istället kurera mig här hemma. Det blir en kanonlugn kväll med andra ord. Jag kommer inte riskera att bli sjuk :( Vaknade som sagt med snuva, svullen hals och har frysit hela dagen på jobbet :/ Skulle väl vara typiskt om man gick och blev sjuk lagom till seriepremiären på måndag. Morr.

Sitter här och slöar framför datorn. Snart kommer Mats hem efter träningen i Haninge. Jag har gjort Cesaersallad som vi ska äta. Är inte sådär jättehungrig trots att jag bara ätit en risifrutti sedan 12.00.

Måste berätta om eftermiddagen på jobbet förstås! Det var bransutbildning med 3h terori och nästan 1h praktik. Vi fick släcka eld med brandsläckare och kväva eld med brandfilt. Ganska så spännande faktiskt :) Man ska inte leka med elden :) Jag fick dessutom äran att spruta med skumsläckaren mot en brandman för att visa att den kunde släcka en eld på 10m. Haha! Som tur var hade han mätt rätt och han undkom skummet :D

Nu ska jag fixa iordning det sista på salladen innan Mats kommer hem :)

(Jäkla gubbe som tar upp tvättstugan - morr - han har för 17 varit där hela kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0