Träning och Lumeneprodukter

Att få träna på egen hand ikväll passade väldigt bra. Måste rensa tankarna och det gör man ganska bra när man är ute och springer. Jag mötte upp AC vid 17.00 och så körde vi 4min intervallerna. Kändes riktigt bra faktiskt. Trodde det skulle vara betydligt jobbigare. Men rundan vi springer är relativt plan och grusväg så det sliter inte så mycket.
Direkt efter löpningen körde vi hoppkoordinationen så nu slipper vi köra den på lördag när det ändå blir rätt så stressigt. That´s great. Men herregud vad kallt det blivit. Jag var glad att jag kunde använda mitt underställ idag. Skönt att slippa bli kall när man springer.

Efter träningen hämtade AC ut sitt Buzzadorpaket med Lumene-produkter. Jag och Mats fick en varsin liten burk som vi ska testa.


Lumene - ansiktscreme.

Jag längtar tills jag får en ny Buzzador-kampanj. :)
Vill du bli Buzzadormedlem och få testa gratisprodukter? Skriv en kommentar så värvar jag dig :)

Aha, Mats är på bion nu. Har lite egen hemmatid. Men när han kommer hem blir det soffmys för hela slanten. Imorgon är det fredag och det känns jätteskönt.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0