Kanelbullens dag

Tänk vad bra att det finns en bulldag också. Nu kan man faktiskt ta och mumsa en bulle utan att få dåligt samvete. En bulldag utan bulle går ju inte, eller vad säger ni? Dock kanske man skulle ta en tankeställare eftersom jag igår kväll fixade ihop en hallon/blåbärspaj som avnjöts till filmen "Wild child" som för övrigt var väldigt bra! (Se den!!) Mumsa allt för mycket kanske inte är sådär jättebra?



Hur som helst. Förmiddagen har pinnat på i hög fart *gilla* Jag hoppas eftermiddagen har samma fart.

Hade vi inte haft träning idag hade jag rusat hem och bakat kanelbullar, men ikväll stundar det handbollssträning 17.00-18.30. Efteråt tänkte jag köra ett gympass. Känner för att brassa bänkpress, knäböj och annat! Ska hinna hem till päronen efter träningen tänkte jag. Bara vra där någon timme eller så.

Den här veckan har mycket att ge.  På tisdag fyller världens underbaraste papegoja år. Gonzo ♥ På fredag efter jobbet ska vi fira honom, så måste köpa en massa presenter i veckan. Fröstänger och leksaker. Massa mumsigt ska han få :)

Ska hinna med och beställa en fotpall från MIO också...

Herregud! Mer tid tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0