Första snön!

Ok så kom första snöflingorna i natt/tidig morgon. Eller enstaka snöflinga var nog fel uttryckt, utan det har snöat rätt rejält. Skillnaden från att det ska bli totalkaos i trafiken i dag är väl att snön inte kommer ligga kvar speciellt länge. Som tur är. Det är inte okej att det snöar i oktobermånad.
Men för att vara på den säkra sidan åkte både långkalsonger, vinterjacka och vantar på idag.


Feb -09 Härliga minnen. Skridskor på Kottlasjön, Lidingö :)

Det är fredag och veckan har rullat på väldigt fort med tanke på alla aktiviteter mitt i veckan. Ska bli skönt med helg helt enkelt. En helg som är ganska så planerad :)

Ikväll blir det först middag på en japansk restaurang på Kungsholmen som följs upp med bowling. Känner mig riktigt taggad. Spelade bowling för ett tag sedan och det är riktigt kul :)

Lördagen startar med handboll på Bosön 10-12. Därefter är det gemensam lunch. Vid 12-tiden ska jag och AC och shoppa lite i Barkarby. Kvällen blir bara lugn.

Söndagen startar förhoppningsvis med sovmorgon. Sedan ska jag och AC gymma på Vallen. Vid 13.30 ska jag till Liljeholmen för att se Mats lira innebandy. Kvällen är so far oplanerad :)

Aja, bäst att ta tag i dagen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0