Förbaskat trött

Veckan har börjat. Skönt att måndagen är avklarad iallafall. Trots att dagen gick väldigt fort är det segt med måndagar. Det är liksom dagen som måste sparka igång och bli klar, sedan efter den dagen rullar det på ganska bra.

Gårdagens träning gick bra. Var väldigt pigg och hade redan före träningen bestämt mig för att jag skulle köra basgymmet efter handbollen. Nu har vi ändrat lite på gymmet. Vi har nämligen börjat köra mer explosivt. Körde bland annat explosiva knäböj vilket egentligen kändes ganska mesigt när man är van vid det riktigt tunga knäböjen. Men fördelen med explosiva knäböj med mindre belasning är att man inte alls är lite trött i musklerna dagen efter. Phu! Efter handboll och gympass begav jag mig hemåt. Pappa var jättesnäll och hämtade mig i Ropsten. Tack! :) Tror jag tjänade 20min på det. Viktiga minuter eftersom jag åkte raka vägen hem till mamma, Ebba och Gonzo. :) Det bjöds på god mat (OBS ej pizza *hihi*) och keligt sällskap. Ebba blev verkligen jätteglad och Gonzo var lika kelig som vanligt. Han satt och flöjtade på fingret och ville ha kli i nacken :)

Vid 21.30 rörde jag mig hemåt till Mats. Han hade en vän på besök och de såg någon komisk skräckfilm. Vännen gick inte förrän 23.00 och jag ville av artighet inte gå och lägga mig innan - fatta hur trött jag är idag. Klockan ringde tyvärr 5.30 som vanligt trots att jag gick och la mig 1h senare än vanligt. Zzz... Ska ta och kämpa mig igenom den här dagen. Fy. Typiskt att vi har möte hela eftermiddagen också. :/ Gah. Aja, jag klarar det. Trägen vinner. Jag orkar. Man har alltid extra energi (någonstans).

Godnatt...ohh oj jag menar godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0