1 poäng mot Lugi

Gårdagens match mot Lugi slutade lika. Vet inte riktigt om man ska vara nöjd med tanke på hur vi spelat i tidigare matcher (Kärra, IVH) eller missnöjd med tanke på att vi leder i stort sett hela matchen (?). Redan på uppvärmningen kändes det bra. Man kände att alla var på gång. Det som är mest positivt är försvars- och målvaktsspel. Spela framåt vet vi att vi kan. Det är bakåt som vi måste få det att stämma och det gjorde det faktiskt i större delen av matchen.

Individuellt är jag riktigt missnnöjd med min egen insats. Men jag är enormt glad att vi som lag kliver fram ett så stort steg. Man kan nog säga att vi tog med oss försvarsspelet från Kärramatchens sista del. :)

/Global/Nyhetsbilder/2010/Oktober/Skuru-Lugi-CL.jpg
Fotograf: Carl Lundborg


Fotograf: Marius


Här var det STOPP!!!

I vanlig ordning tack till Ingela & klacken! :) Era hejjarrop är guld värda! *tummen upp*

I övrigt är det bara att jobba på. Ikväll är det på´t igen. Intervaller, hopp och handboll. Jag är överlycklig att jag är ledig imorgon. Jag ska sova sååå gott. Sovmorgon är aldrig överskattat - kom ihåg det.

Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas Carro hade en slitstark matchtröja :)

Grattis till en poäng! Bättre än inget!

2010-10-14 @ 11:35:58
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0