Tester dag 1

Ja, så var de första testerna klara. Check! Dubbelcheck! Så skönt. Vi var några som kom dit innan och körde bänkpress och chins. Jag känner mig väldigt stolt efter att ha förbättrat bänkpressen. *klappa på axeln* Trodde verkligen inte att jag skulle ta 70kg med tanke på att vi i princip inte kört bänkpress mer än 1ggn/veckan + att det var väldigt jobbigt när jag testade bänkpressen förra veckan. Så jag är glad! Tycker dessutom att jag ligger bra till på chinsen. Beepen gick okej. Mitt mål är 14 på beep, och dit hoppas jag verkligen att jag når snart. Det är verkligen en önskegräns! Lite mer korta intervaller så... :)
Knäböjen gick också bra idag. Förbättring där också! Så jag kan nog konstatera att jag är ganska nöjd efter första dagens tester. Helt ok iallafall!

Idag är vi på det igen. Då gäller spänst, snabbhet och 5km ute på löparbanan. Vädret verkar allt annat än lovande. Men vi har faktiskt sprungit i sådant här väder förrut. Det knasiga blir väl att det är svårt att få ett värde att jämföra eftersom greppet på löparbanan kommer vara sådär. Men man får väl ta det som ett 5km löppass om inte annat. Jag har iallafall underställ och hela kitet med mig :)

Har en liten tvilling historia som jag tycker ni ska läsa om på AC´s blogg. Tihi! Det är lite roliga saker och förväxlingar som sker iland när man är enäggstvillingar ;)

På återseende gott folk!
Ni glömmer väl inte att kommentera mina inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Ingela W

Hej Emma!

Ha ha måste vara lite kul, men ibland kanske lite jobbigt, ned alla förväxlingar. Ni kan ju inte gå i matchställ hela tiden. Usch vad vältränade ni är, inte illa! Jag vill minnas att jag tog 65 kg som bäst när jag var hel och i form, inte i förrgår precis :-) Hur funkade det under matchen i helgen, hur är inställningen på planen nu? Hur gick det för dig? Ikväll kommer Leffe och kör träning med HJ, spännande. Wallin skall vara med och kolla :-) Kram Ingela

2010-11-24 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0