Oj oj oj

Nu är jag trött. Väldigt trött. Känns riktigt skönt att komma hem efter en hel arbetsdag, ett gympass och ett tufft handbollspass. Handbollspasset var tufft. Men jag klagar inte. Jag älskar när det är mycket intensiva övningar. En av övningarna har jag kört tidigare när jag spelade i skånela. En enkel men väldigt jobbig övning. Går ut på att man som anfallare ska skjuta totalt 10 skott mot en försvarare. Men går försvararen ut ska man gå på genombrott. Låter kanske inte så jobbigt men utan vila suger det ganska rejält då varje satsning ska vara 100% såklart :-D Vi körde även matcher där vinnande lag stod kvar. Herren på täppan! Sist av allt klämde vi ut det sista genom att köra gummislangar. Fy vad det sög. Men sjukt skönt efteråt :-)


Bild från Uddevalla :)
Jag, Anna och AC kollar på Ifååånen ;)

Sushi till middag. Ja,tack!
Hungrig som en varg efter att ha ätit lite dåligt med mellis innan träning. Dumt. Men jag var så inställd på att hinna tidigare och köra gymmet, så jag glömde nästan bort mellis :p

Men nu sitter jag iallafall djupt nersjunken i soffan. Nu ska jag äta och klockan 22 ska jag krama Mats och kudden :)


Avslutar med sådant som lockar mig på vardagarna, men som jag tyvärr inte får inta då :( GODISSSS!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh med gud vad gott med sushi efter ett hårt pass! :)

2010-11-01 @ 19:54:59
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0