Mot Skåneland

Nu har vi åkt ett tag på X2000. Vi samlades kl 10.00 vid Ringen och tåget gick 10.20. Jag och AC har sett en av Wallanderfilmerna - Vittnet. Riktigt dålig måste jag säga. Jag tyckte om alla tidigare Wallanderfilmer, men har ändrat mig lite efter att ha sett många andra bra filmer :) Mats som har lärt mig ;)

Vi är framme om 2h och då kommer Westbergarna ansluta till oss :) Yeah!

Under tågresan fick jag ett sms från Mats, eller rättare sagt ett MMS. Det var en bild på Mats som hade hittat min disc. I somras var vi nämligen i Högdalen och kastade frisbee. Naturligtvis lyckades jag kasta bort min mintgröna putter :( Vi letade som idioter, men hittade den aldrig. Men plötsligt så händer det ;) Blev så glad. "Tyvärr" så har jag redan hunnit köpa en ny putter (i cool rosa färg), men jag blev ändå lika glad :)


En Mats som verkar väldigt häpen :)

Tycler förövrigt väldigt synd om Mats och Ann som är ute och kastar frisbee i det här hemska vädret. Samtidigt ska jag säga att jag är väldigt imponerad att de vill ge sig ut.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0