Ledig fredag!

Att vakna upp och veta att man får sova igen är så skönt. Underbart. Jag gick upp 8.30 och sov inte riktigt 8 timmar, men känner mig ändå utvilad. Gårdagens bio var grym. Jag älskar Cornelis Wreswijks musik och filmen var sorglig och berörande. Lagom lång. Och som sagt väldigt sorglig på något sätt. När man sitter och lyssnar på hans musik tänker man inte på det livet han levde och att han avslutade sitt liv bara 50år gammal och tärd av diabetes och levercancer. :,(

Full med känslor åkte vi iallafall hem och somnade som stockar. Zzzz...

Men idag är det en ny dag. Vi har varit nere och handlat tillsammans så nu är kylskåpet fullsmockat :) Snart ska vi äta frukost innan det är dags för oss att ta tag i DVD-samlingen med 1000 filmer som änntligen ska in i papperskuvert och in i de fina lådorna :) Bokstavsordning och ordning! :)

Klockan 14.00 ska vi vara på Aqua Day Spa i Upplands Väsby för att få behandling. Ska bli underbart skönt. Det är verkligen något man behöver i dessa kyliga tider. Uppiggande om inte annat.

För att sväva bort en aning och tänka på sommaren kommer här en fin bild på den jag tycker om otroligt mycket:





Det får avsluta detta inlägget. Nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0