Coolstuff-prylar

Godmorgon i det mörka kalla landet! Hoppas fler är piggare än jag idag! Gah! Kan inte vara många som kliver upp pigga den här årstiden. Men samtidigt ska jag säga att efter lite vatten i ansiktet och en kopp kaffe blir man nästa som en ny människa. Tack gode gud för den som hittade kaffet :)

Igår efter träningen (gym + handboll) hann jag in på ICA för att hämta ut mitt paket som jag fått på Posten. Måste verkligen plussa Coolstuff för deras snabba leverans. Jag beställde produkterna på tisdag morgon och fick sms om att de ankommit Posten på onsdag förmiddag. (!!!)
Vad fanns då i paketet? Jo följande:


Chokladfontän av den minsta sorten.
Både snyggast och mest praktiskt tycker jag. Kostar 299:- och ska omgående testas. Tänk vad gott att smälta choklad och sedan doppa olika frukter i chokladen. Ananasbitar, päronbitar eller jordgubbar?


JUL DVD med flera hundra bilder och en massa fin julmusik. Kan man nstarta första advent på ett bättre sätt? 1h speltid för endast 45:- känns ju nästan lite larvigt :) Perfekt julklapp tycker jag!

Jul i kul tyckte jag. Tänk att få öpnna ett paket redan innan första December :) Tihi.

Kika in på Coolstuff nu!


Kommentarer
Postat av: gniztra

Bra saker:-) jag funderade på choklad fontänen oxå men min man kommer då äta ihjäl sig haha

2010-11-17 @ 12:57:32
URL: http://www.improveme.se/gniztra
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

gillar också coolstuff, har mycket skoj! chokladfontän skulle man inte tacka nej till nej.. vi har en chokladfondue, den funkar också finemang. allt med choklad funkar ju egentligen! ;)

den där dvd:n lät ju lite mysig den med!

coolstuff har ju en (säkert fler) "vanlig" butik i malmö som vi var in på i somras, var skoj att få titta "på riktigt" på prylarna! shoppade lite gjorde vi också!



sv: vad gullig du är, tack så mycket!

2010-11-17 @ 19:13:49
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Julia

Åh gud vad lyxigt, hade nog doppat marshmallows i den om jag hade haft en haha .:P

2010-11-17 @ 19:29:48
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0