2 härliga poäng!


JIPPI JIPPI YAAHA!

2 härliga poäng - jag är så lycklig. Vi gör en okej match men spelar tyvärr inte försvarsspel. Det finns mycket att peta i såklart, men det lämnar jag åt någon annan dag. Ikväll ska jag bara njuta av en seger på hemmaplan där Ingela regerade som speaker :) Det höjer stämningen i hallen, helt klart.


Linnea i en grym satsning!


Karin hoppar högt!


Me and my sister :)



Har fler bilder som pappa tagit, men det får räcka tycker jag. Tog lång tid att ladda upp bilderna.
Såg i tabellen att vi fortfarande låg kvar på var 7:e plats. Mjorr. Men det komiska i årets tabell är att det endast skiljer några poäng på 3:e och 7:e plats. Galet men riktigt roligt. Det ska vara tight i en tabell tycker jag! Mycket mer spännande säsongen igenom. :)

Nä, bara att blicka framåt. Nästa match är mot H43. Vi ska till Skåne....


Kommentarer
Postat av: Ingela W

Hej!

Tack för uppskattningen, lite mindre nervöst denna gång men trögare publik.

Skönt med 2 poäng, det vart lite onödigt spännande. Jag är glad att du, A-C och Natti var med annars vete tusan hur det slutat. Hoppas ni får ordning på försvarsspelet inom kort.

Vilka vackra ögon din kille har :-)

Lycka till nästa match! Kram Ingela

2010-11-14 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0