2 bitars synd



Ikväll kände jag mig som ett vrak på träningen. Vet inte varför. Men idag har jag varit så förbaskat trött. Gah. Men imorgon är en bra dag och jag ska gå och lägga mig klockan 22.00 PRICK! Då får jag 7,5h sömn om jag somnar på studs vill säga. Zzzz...

Träningen var inriktad på anfall och efter handbollsträningen plågade Marius oss (eller vi plågade egentligen oss själva) med fys. Det var brottning och en hel del tunga övningar: hoppa på ett ben och knuffa varandra, brottning i liggande, apan och trädet (klättra runt den andra personen som står upp) m.m. Vi körde på i nästan 45 min sedan var det nerjogg och stretch. Tröttmössa.

När jag och AC åkte bussen pratade hon om Marabou´s limited edition: VINTER. Jag smet in på ICA och köpte en kaka och sedan har jag mumsat i mig två rutor...trots att det är onsdag. Jag vet att jag har syndat ;) Haha! Men jag tror inte gud straffar mig så hårt ;) *driver* Gott var det iallafall och jag ska säga att de två bitarna satt som en smäck. Blev riktigt godismätt också. *Rap*

Nu ska vi titta lite på landskampen Sverige -Tyskland. Sedan ska jag krama Mats och min kudde. Imorgon är en ny dag, och vi närmar oss en helg (and I love it).


Kommentarer
Postat av: AC

Sjukt god choklad...kanske ska smyga fram en av de fem från frysen i kväll ;)

2010-11-19 @ 10:32:36
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0