Tisdag och full vecka!

Så har veckans andra dag nått oss. Jag har en dag full med aktivitet. Jobb naturligtvis, sedan raka rör till Bosön för rehabträning. Bosön är en grym träningsanläggning men förjäkligt jobbig att ta sig till och från. I-landsproblem, jag vet, men har man tidsbrist och jagar dygnets timmar är det lite segt. Har fått ett rehabkort som gör att jag kan träna gratis där. Perfekt eftersom varken Vallen eller Nacka Bollhall har alla gymutrustningar speciellt inte maskiner.

Molnigt och trist. Regn och mulet. Men jag klagar inte eftersom jag sitter inomhus hela dagarna, nästan.

Har lagt upp min vecka nu, och tycker den ser väldigt fullmatad och trevlig ut :)

Tisdag: Jobb + Bosön (träning)

Onsdag: Jobb + gym och löpning + bio?

Torsdag: Jobb + Bosön (träffa sjukgymnast Britta) + ta hand omGonzo & Ebba + bjuda AC på middag

Fredag: Jobb + löpträning (springa med AC från Bergshamra) + middag hos päronen

Lördag: Träning på Vallen + se Mats springa Ösmoloppet

Söndag: 11.00 Discgolf på Kärsön

Jääää vilken vecka! Älskar att ha fullt upp. Synd att sömnen blir lidande dock. 6 1/2h sömn är egentligen för lite. Men vad ska man göra? Jag försöker verkligen gå och lägga mig klockan 22 på vardagarna, men jag kan ju inte gå och lägga mig innan 22. :/ :)

Är glad att jag är på väg att sälja bort en jacka som jag bara har haft hängande i garderoben. Bra att få x-tra slantar. Kan lika gärna sälja jackan om jag ändå inte använder den.

Go och glá kexchoklá


Gissa(!) Vilka är dessa mån tro(?)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Fullmatad vecka som vanligt :-) Och guuud vilken söt bild på er! Kram

2010-05-25 @ 11:16:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Elsa - [FOTOBLOGG]

Sv: Ja, jag såg det. Det såg härligt ut! :)

Då är säkert storleken lagom iaf. Har du någon bild på den? Är det en knallgul luva på den? Jadå, jag kan betala innan, bara jag vet det slutgiltliga priset.

Kram

2010-05-25 @ 13:49:53
URL: http://elsasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0