Renovering

Renoveringen i stugan på landet har gått kanon. Började i lördags när jag kom upp. Rev upp hela golvet tills jag kom ner till det fina trägolvet. Tyvärr fanns endel plankor som behöver bytas. Därav kommer vi inte kunna slipa golvet direkt. Men sådant som händer. Jag kan redan se mig framför hur fint det kommer att vara när det blir klart. Måla hela rummet och vedspisen :) Lovar er bilder när det är klart. Tyvärr har jag inte tagit några före-bilder. Men spelar kanske ingen roll.

Har tränat gym på Vallen och mumsar urgod spagetthi med köttfärssås hos världens bästa mamma och pappa.

Nu drar jag hem till Mats och gör rabarberpaj (med rabarber från landet).

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0