Lördag

Hann inte skriva igår, då kvällen var helt fullsmockad. Hur som helst avslutade vi kvällen i soffan. Det blev filmen Sympatico med chips och godis. Perfekt, lugn hemmakväll helt enkelt :)

Den här dagen började med sovmorgon. Vaknade pigg som en mört klockan 7, men lyckades somna om till 9 iallafall :) Vi har ätit frukost och jag har börjat packa lite inför Kroatienresan eftersom både den här dagen och morgondagen kommer vara full med aktiviteter. Det känns lite jobbigt att packa till en resa som kanske inte blir av :/ Men bara att gilla läget. Det är vulkanen på Island som bestämmer.


En bild på Gonzo när han mumsar tomatkärnor


Ebba med sina flygplansöron

Snart ska jag och Mats bege oss till Vallen för träning. Jag ska springa 4min intervaller 3 set (känns ynkligt) och sedan köra överkropp och bål. Kommer gå på dryga timmen.

Förhoppningsvis hinner vi till stan eller Vällingby innan det är dags för årsfest för Mats innebandylag Stockholm Södra BK. Men vi får se. Det kommer nog bli en bra dag iallafall :) Tyvärr är det molnigt och 7 grader...men det funkar :)

Nu ska jag fortsätta tänka på min packning!


Kommentarer
Postat av: AC

jag har inte packat NGT!!! Jag tar din packlista sedan :)

2010-05-08 @ 12:17:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: emelie

Sommriga bilderna ser ut :)

Hoppas det går bra med resan o så, och att den blir av!

2010-05-09 @ 12:29:12
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0