7 dagar kvar

Nu börjar nedräkningen inför Kroatienresan den 10 maj :) Resfeber? Närå. Ingen fara på torpet. Haha! Men det ska bli underbart att fara iväg och njuta av lite annat än jobb, handboll, träning.

Den här veckan är egentligen (i princip) HELT ledigt från träning. Dock kommer jag köra på med träningen som vanligt 6 dagar/veckan. Jag kan inte sluta köra eftersom jag varit skadad. Det är nu min rehabilitering är som viktigast. Jag har precis fått börja springa och lägga på mer vikter på styrkan. *glad* Så u ska jag köra skiten ur mig med rehabilitering, bålträning, överkroppsstyrka,cykling och löpning :) Härligt!!!!!!
Ska prata med Britta (sjukgymnast) på Bosön om hur jag ska lägga upp träningen i Kroatien. Ska till Bosön idag kl 16. Jag hoppas så innerligt att jag får börja springa längre redan nu!

Annars hoppas jag veckan har lite annat att bjuda på. Ska träffa vår fystränare på tisdag klockan 17.30 och ska efter det försöka få Mats med på bio 18.50, med filmen "Hierro".

Vad har du att vänta denna veckan?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeeej! Har inte varit inne här på jättelänge så ser först nu att du skaffat kille, och ni verkar ju hålla till ute i mina trakter?! Du måste slå mig en pling om ni är ute i Haninge så får du ju komma upp till mig å säga hej! :)



Jag brukade träna på Najaden förut, men nu bor jag mitt emot Sats så har kört där sedan början av året :) Men båda gymmen är bra! Absolut :)



Hur går rehaben för dig då? Förstod nog inte riktigt vad det är för skada du dragit på dig förut? =/



Kramkram!

2010-05-03 @ 12:55:59
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anna

vad kul med en resa, hoppas den blir skoj =)

2010-05-03 @ 17:59:18
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag vill också åka utomlands!



Bilderna är tagna på studsmatta! Vi hade hur kul som helst när vi fotade :)

2010-05-03 @ 18:15:09
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0