6 dagar kvar

Det tickar sakta men säkert nedåt :) 6 dagar kvar till Kroatienresan.

Igår var jag hos sjukgymnasten på eftermiddagen. Det går verkligen fort fram, och Britta (sjukgymnasten) säger själv att hon aldrig trodde att jag skulle kunna hoppa efter så "få" veckor. Men det var det jag fick göra idag. Jag fick köra indianhopp, jämfotahoppoch enbenshopp. Känns väldigt bra. Men jag känner ganska stor skillnad vad gäller styrka och kontroll, om jag jämför de båda benen :/ Ska denna veckan få öka på löpningen med 4 min 3 set. Fantastiskt. Veckan därpå när jag är i Kroatien får jag öka på till 5 min 3 set. Längtar enormt.


AC och jag - muppar(?) Ja kanske. Iaf jag :)

Idag är det vila från träning. Känns skönt, för känner träningsvärk sedan flera dagar tillbaka. Dessutom var gårdagens övningar nya vilket känns idag. Gah. Ska träffa vår fystränare inne i stan vid Bolero kl 17.30. Individuella samtal. Vad som händer efter detta få vi se. Försöker locka med Mats på BIO, för att se filmen Hierro...men han verkar svårtflörtad :p

Ha en bra dag!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Smycken

Vad roligt att du är med och tävlar om ett presentkort inne på www.shopaholicans.blogg.se.



Lycka till!

2010-05-04 @ 14:00:09
URL: http://www.myowndesign.webshoponline.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Gud så mysigt ni kommer att få i kroatien, ärså fint där!!! :-) Och kul att du känner grundaren/ägaren till nyttochdesign!!! Kram

2010-05-04 @ 20:36:14
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0