Tidningen Mitt i

Idag kom tidningen "Mitt i" i brevlådan. Förra veckan blev jag och AC intervjuade av en reporter samt fotograferad. Det var lite inför slutspelet där jag tyvärr inte kan vara med. Men de ville ändå att jag skulle vara med i reportaget. Resultatet:



Helt okej bild, med tanke på att man ligger på ett hårt stengolv och tittar rakt upp :) Sedan stämmer inte alla uppgifter mellan AC och mig, men jag har full förståelse för att det blir virrigt med ett tvilingpar.

Ikväll spelar mitt älskade lag kvartsfinal 2 mot Eslöv, nere i Skåne. Klockan 19.30 smäller det och då sitter jag, mamma, pappa och Mats framför datorn. De sänder nämligen via en speciell hemsida där man får se vem som gör mål, passar, får utvisningar etc. Fy fasen vad jag kommer vara nervös!

Må bästa lag vinna och må Skuru vara det!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0