Så är det.....

fredagsmyyyyys!
Dagen har bland annat spenderats med att hjälpa Mats att skriva in flera nya filmer i hans samling. Det tar sin lilla tid kan jag säga. Eftermiddagen har spenderats på gymmet. Körde cykling 2ggr 20 min samt min rehab. Kände att jag borde köra lite lugnare idag. När jag inte kan träna handboll och löpning blir träningen betydligt enformigare och eftersom jag tränar varje dag skulle jag se ut som en muskelknutta om jag körde överkroppsstyrka 7 dagar i veckan. Haha!  Imorgon blir det däremot cykling, rehab och överkroppsstyrka. Då är det nämligen gemensamträning i Nacka kl 10.30-12.00.


Jag och Gonzo myyyser



Just nu myser vi hos mamma och pappa. Vi har ätit gott och snart blir det fika. TV´n är på och vi har sett "Så ska det låta" med EMD och något tjejband. Riktigt bra faktiskt!!

Lite kommentarer tack? Många som kikar in men sällan någon som kommenterar. Ingen fara, ni kan vara anonyma ;) Bara jag får lite roliga kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, kul blogg du har! vet inte riktigt hur jag hitta den, men kul att följa den iaf :) Lycka till med rehaben och hoppas du e på banan snart igen!



ps tjejbandet var cookies n beans som var med i melodofestivalen förra året ds

2010-03-20 @ 15:20:57
Postat av: Emma

Tack maja :-)kul att du läser och följer bloggen. Jag gillade tjejerna som var med igår.

2010-03-20 @ 16:20:12
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0