Rehab

Cykeln är för tillfället min bästa vän. Jag cyklar på som aldrig förr. Fredag, lördag och söndag har jag varit på gymmet. Det har blivit cykling med stegring av cykeltid, vilket känns positivt. *tummen upp* Rörligheten i benet blir också bättre. Problemet nu är väl snarare svagheten i låret. Ja,ja...jag tar en dag i taget och kör detjag ska. Blev glad när jag lyckades köra bänkpress på mer kilo än jag brukar :) Alltid skönt att förbättra sig.

Det var jag, ac och en äldre tant på gymmet.
För min del blev det 2*20min cykling
Bänkpress 4reps 4 set
Mage
Efter som jag kört gym både tisdag, fredag, lördag och söndag blev det mindre styrka idag. Herregud, jag kan ju inte köra tung styrka 4ggr i veckan. Gör jag det kommer jag se ut som en upp och nervänd flaska - vilket inte låter särskilt inspirerande.

Senare kommer ni få se bilder från promenaden jag och AC tog med Ebba ♥ Vackert, soligt väder vilket var bra förutsättningar :)Uppdatering kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0