Måndag - jaha!

Godmorgon.
Så har veckan börjat rulla igång och jag är hemma fortfarande. :/ Det tråkigaste är att man inte kan göra något på dagarna. Det kliar i kroppen. Det enda jag har planerat är ett sjukgymnastbesök klockan 14.00. Ska bli intressant att se vad hon säger om benet. Jag har verkligen varit ambitiös. Samtidigt har jag hört att man inte får vara ambitiös-dum :) Men hur lätt är det när man varit van skutta runt när som helst.



Vad är en dag på gymmet?
Alldeles, alldeles....underbar :) ;)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

är det tjockis-benet till vä? Det syns...tjockare...

2010-03-15 @ 09:39:57
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 35

Haha! Jag kan säga att jag inte har nåt jobb eller skola nu ju... Men fyller bannemig in dagarna :) Helt otroligt. HAde aldrig hunnit att gå i skolan nu ;)

Idag har jag fotats tex. Jag är väldigt nöjd att jag fastnade på några foton. Det trodde jag inte. Valross - javisst ;)

2010-03-15 @ 20:34:12
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0