Info

Hann inte skriva igår kväll. Kom inte till Mats förrän klockan var 21.15. Pendeltåget gick inte mellan Västerhaning - Nynäshamn, så det blev buss istället vilket tar några minuter extra. Men gårdagens träning gick bra. Siktet var inställt på försvar vilket är väldigt bra. Det blev intensitet och endel smällar. Sånt gillar vi. Det ska vara tuff nivå på träning också, bara det inte blir något fult.

Efter träningen kom NVP (Nacka Värmdö Posten) och intervjuade + fotograferade mig och AC. Egentligen skulle Bodil också vara med, men eftersom hon inte var på träningen igår tog de bara mig och AC. De intervjuade oss om kommande slutspel. Antar att de ville ha några "gamla" som varit med de senast (läs 3) gångerna vi mött Eslöv i kvartsfinal. Kände mig lagom snygg för fotografering efter 90 min handbollsträning. Men, men, då har man något att skylla på iallafall. Efter detta körde jag och AC gympass.

Skönt med fredag idag. Ska hem till päronen och mysa. På lördag 10.45 är det samling i Nacka för vidare biltransport till Eskilstuna och slutspelsläger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0