Förlust

Har varit hemma hos mamma och pappa ikväll. De bjöd upp oss på våfflor. Efter att ha mumsat två våfflor (lasagne innan) kände jag mig bara helt tvärmätt. Vi såg kvartsfinal 2 mellan Skuru - Eslöv på datorn och blev besvikna :( Förlust igen. Nu måste vi vinna de återstående tre matcherna för att komma till semifinal. Nästa match är på söndag klockan 16 i Nacka Bollhall. Jag hoppas verkligen att hela laget lyfter sig!

Kom igen tjejer!!

Imorgon är det ännu en dag som står till förfogande.
Hoppas det blir en bra sådan.

Rehaben går annars vidare.
Cyklade idag 2ggr 25 min, körde rehabövningar från sjukgymnast på Bosön samt överkroppsstyrka/mage/rygg.

Imorgon é en annan dag...


Kommentarer
Postat av: 12

Målvaktsproblem?????



Thörn inget kontrakt.

2010-03-17 @ 11:07:32
Postat av: Alexandra -gravid vecka 35

Hej! Försökte kommentera inlägget ovan men utan resultat. Brödet verkar ju jättegott. Du får berätta hur det blev sen!

Brun vettefan om jag är. Smink kallas det ;) Haha!

Stor kram på dig gumman

2010-03-18 @ 09:10:48
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Lisa Holmström, Vadstena

Vad är det för skada du har dragit på dig? Måste ju vara otroligt surt såhär i slutspelstider..

2010-03-18 @ 13:48:44
URL: http://lisili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0