Vädergudarna!!!Tack!

Är det inte ett underbart väder vi har, så säg :) Det är verkligen högsommar nu! Jag hoppas att vädret håller i sig till helgen då vi ska ut till landet. Vi kommer åka på lördag morgon och sedan sova över där lördag till söndag. Vi ska bland annat fira Mats med presenter och tårta :) Blir vädret soligt blir det med stor sannolikhet även grillning på kvällen! Åh vad jag längtar till landet!  ♥

Men än är inte arbetsveckan slut. Måste dock säga att den här veckan passerat i ett behagligt tempo. Träningen har gått kanon och det känns bara hur bra som helst! Ikväll ska jag för första gången få gå i kamp på planen. Gjorde massa start/stopp banor i går hos Britta (sjukgymnast Bosön) och hon tyckte det såg jättebra ut. :D Jag hade tänk köra ett löppass efter men var totalt slutkörd. Haha! Det blev egentligen ett intervallpass med tanke på start/stopp-banorna.

Känner mig smått stressad över en sak som ska ske inom kort framtid. Nu gäller det att vara effektiv ska jag säga! Ingen rast och ingen ro. Gah gah gah!!!

Ikväll: Löpning, handboll. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0