Typisk måndag

Nu måste jag få vara lite sådär måndags-tråkig. Blä. Trött som en sengångare. Känns alltid tungt att komma tillbaka och jobba när helgen har varit kanon och gått alldeles för fort :/ Nu vill man bara ha helg igen :( 5 tuffa arbetsdagar med uppstigning klockan 5.10, två testdagar med handbollen (fystester)....! På ett sätt ska det bli riktigt triggande och intressant att göra fystesterna. Jag har varit skadad i 12 veckor men är nu på G igen. Var ligger man fysiskt egentligen? Spännande att få reda på...men att ta reda på det innebär också smärta och enorm trötthet. Beeptestet springer man ju faktiskt tills man går in i väggen och 5km på löparbana är ju inte  heller så kul egentligen. Som att springa in i en betongvägg ungefär :/

Söndagen var iallafall fullmatad från att vi vaknade.
På förmiddagen kastade jag och Mats lite frisbeegolf på landet innan det var dags att åka hemåt framåt 12-tiden. På resan hem (med bil) stannade vi till vid Roslagsstoppet för att köpa cocosbollar. Mums vad goda de var. Vid 15 entrade vi Bosön där jag och AC skulle träna. Vi sprang först långdistanslöpning sedan var jag inne på gymmet och körde miin rehabträning för benet. (Enbensknäböj med och utan vikt, bencurl, benextention). Direkt efter det släppte Mats och jag av AC innan det var dags att rulla vidare mot Västerhaninge. Där blev det grillning. Hamburgare är ju alldeles för underskattat. Har man sätt tillbehör är det ju bara huuur gott som helst.
Dressing (naturell,bacon eller bea med gurka), sallad, lök (torkad/stekt eller rå), stekt ägg, gurka (saltgurka eller vanlig), ost, tomat, senap. Yummi vad gott det smakade. Jag och Mats köpte dessutom med oss Halloumiost som Bempen grillade. Det är ju huur gott som helst. Salt och lite segt.

Kvällen spenderades en kort stund i soffan med filmen "7 miljonärer". Svensk film. Hann dock bara se 30 min. Får väl se resterande ikväll. :) Somnade vid 22.30 och vaknade trött som en död i morse. Gah.

Men ingen rast och ingen ro. Idag väntar jobb och sedan träning!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej där Emma :) nu livar jag upp stämmningen med att säga att min tävling är avslutad . Vinnarna är dragna och kan gratulera dig på en tredje plats :) Ditt pris blir ett "åldrat papper" med motiv . Helena som tog andra platsen har första tjing på att välja vilket papper hon vill ha så det som blir över är det du kan välja mellan. Maila mig din adress så skickar jag bilder på det du kan välja



Min Mail



[email protected]



Kramar Malin

2010-06-07 @ 19:29:50
URL: http://joyforhome.blogg.se/
Postat av: Elsa - [FOTOBLOGG]

Det är lugnt..det brukar vara fullt upp denna tiden. Jag vet precis hur du menar. Min syster jobbar på Posten och hon säger att du ska gå dit eller till Företagscenter och be dem om hjälp för att kunna skicka den så billigt som möjligt. Hon tror att det skulle kosta mellan 50-100kr, så det är väl vad jag kan tänka mig att ge. Vore bra om du kunde kolla upp det och höra av dig, men gör det när du har tid. Jag är bara så sugen på att få hem den ;)

Kramar

2010-06-07 @ 21:07:33
URL: http://elsasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0