Tuff dag - men utvilad

Klockan ringde 5.30 i morse. För en gång skull kände jag mig ganska utvilad. Somnade innan klockan 22 igår kväll, och tror det kan vara en anledning :) Känns bra att vara utvilad idag med tanke på vad kvällen har att bjuda på. Ikväll är det nämligen fystester med laget. Det är aldrig kul, samtidigt som det är spännande. Ska bli intressant att se var jag ligger efter mitt 12 veckor "uppehåll". Har ju inte legat på soffan i 12 veckor, men har bara sprungit i några veckor. Innan dess fick jag bara cykla som konditionsträning. Har dock fått order om att inte köra maximala knäböj och snabbheten (20m-40m-20m). Knäböjen eftersom jag inte kört det på hur länge som helst och snabbheten för att det kändes lite onödigt att riskera något. Men jag kan däremot köra chins (hoppas jag m.t på min axel), bänkpress, beep, 5km och spänst. :)

Måste även berätta att jag tog tag i klädkamaren igår kväll när jag kom hem från träningen. Funderar påatt sälja lite grejer på tradera eller blocket. Endel saker använder jag verkligen inte. Har tex. ett fin fotbad som bara har använts en gång - för att testa. Någon som vill köpa? Kan lägga ut bild om ni vill (?) Har sedan endel kläder som jag inte kan använda längre t.ex. ett par Levisjeans storlek 29/32. Har en svart tenniströja av Lyle & Scott storlek L (obs. den är inte som en vanlig largestorlek utan mindre). Sedan endel t-shirt från Paul Frank och We.
Tror ni det är någon idé att jag lägger ut något här?

Nu ska jag göra lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0