Parloppet

Nu har jag anmält mig och Mats till parloppet i Hagaparken, tisdagen den 15 juni klockan 18.30. Har hört mig för med nuvarande tränare också, och det var helt ok. Skönt. Jag kommer ju inte ligga och lata mig direkt *haha* 5km är sträckan.


Lånad bild från www.parloppet.se

Efter loppet ska man kunna ha lite fika i Hagaparken. Låter trevligt tycker jag. Det är bara att hoppas på sol med andra ord. Sedan måste  jag börja komma i form ;) Bra att veckan har fyra löppass på schemat :) Här ska springas. Som tur är passar 5km-sträckan mig bättre än 1mils-sträckan. :) Jag är ingen långdistansar, så är det!

Någon av er som ska springa Parloppet?


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Har aldrig hört talas om detta lopp...verkar roligt.

Springer man bredvid varandra eller springer en av er först, sen byterman av efter en bit??



Lycka till och jag hoppas erkligen de kommer bli fint väder- har hört att det skall vara varmt de närmsta 2 veckorna :-)

2010-06-02 @ 08:37:33
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Sv: Låter ju inte helt fel :-)

2010-06-02 @ 12:43:04
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0