Eken cup

Blev smått chockad när jag vaknade och såg att det var klarblå himmel. Dock var klockan bara lite över 6, och klockan skulle ringa 7. Men jag var pigg så jag gick upp. Nu börjar dock molnen smyga sig på och jag tror det blir en molnig dag med lite regn. Men jag har packat ihop det man behöver för eventuella regnskurar så det ska nog gå bra.

Ska bli riktigt kul med Eken.

Igår ringde Jocke AC och sa att vi hade ett bortfall pga. sjukdom...så AC ska, liksom mig, spela alla matcher idag.

Nu ska jag snart gå ner och ta Lidingöbanan!

Mot Gubbängen!

Kommentarer
Postat av: caroline malmqvist

Jag håller tummarna för er i helgen på EKEN :-)



Själv skall jag in och se kungabröllopet :-)

Har ju väntar i över 1 år på denna dag, ser så mkt framemot denna dag :-)

2010-06-19 @ 11:05:51
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Jippe

Åh, lite avis! Vill också spela Eken! Hoppas det går bra och att ni slipper slagsmål på plan i år :) Hälsa alla! kram

2010-06-19 @ 19:50:41
URL: http://jippejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0