2 dagar kvar..

Snart går jag på semester och det känns underbart skönt!!! Gaaaah! 3 veckor utan att behöva öppna ögonen vid 5-snåret. Kunna planera dagarna som man vill och bara njuta!

Gårdagen var allt annat än rolig, ur träningssynvinkel. Jag var totalt sönderkörd. Ont överallt. Men 90 min handboll blev det och delar av det tunga gympasset. Ska kompletera med endel övningar idag tänkte jag. Igår var känslan bara "hur mycket ger egentligen detta?".

Idag däremot hoppas jag att det känns bättre. Jag ska köra löpning och gym innan handbollen klockan 18.30. Antar att det kommer kännas när handbollen drar igång, men jag ska verkligen köra på hårt nu sista kollektiva träningen.

Nä, dags att göra nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0