Sol & grillning

Hemma på ön får jag krupp av att vara inomhus, därför gick jag, Smilla och AC ner till vattnet och solade medan Arto var på fotografering med Taekwon-Don. Det fläktade riktigt bra och därför var det riktigt skönt att sitta där. Smilla skötte sig också bra, även om hon knorrvade runt i början och vägrade lugna ner sig.


På kvällen har vi grillat lite korv hos AC. Kvällssol och allt. Jätte ljummet ute. Perfekt.

Innan grillningen såg vi matchen Tyskland - Argentina och såg ett Tyskland som lekte. Gah. Jag undrar om det inte blir ett VM-guld där? Kanske något att sätta en peng för?

Nu blir det mera fotboll på TV. Spännande att se vem som vinner utav Paraguay - Spanien. Jag tror Spanien vinner och att Torres gör mål - äntligen.


Kommentarer
Postat av: Malin

"Knorrvade" Hihi, så många fina ord vi har i svenska språket.



Ser riktigt mysigt ut på bilden.

Vems hund är Smilla?



Ses snart!

Kramar

2010-07-03 @ 20:39:58
URL: http://www.malinisf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0