Sista Bosönbesöket

I morse klockan 7.30 begav jag mig med lite nervositet till Bosön och sjukgymnast Britta. Det var idag den slutliga "domen" angående mitt lår skulle bli av. Jag har kämpat på som en dåre för att få tillbaka styrkan och explosiviteten i låret. Man blir alltid lika glad av att se Britta. Hon är alltid så glad och inspirationsfull :)

Styrketesterna gick iallafall PRIMA!!! Jag var lite svagare i vänster låret, men så lite att det inte kommer påverka mig. Härligt. Blev så glad när jag hörde det. Det var verkligen en förbättring jämfört med innan sommaren. Jipi!!
Sedan gjorde vi även endel hopptester, där jag komiskt nog hade liite bättre testvärden i vänster (det skadade) låret. Testerna var bland annat:
*Ett maximalt enbenshopp där landningen ska vara med full kontroll och balans
* Tre enbenshopp i följd där landningen skulle vara med full kontroll och balans
* 40 cm enbens sidohopp i 30 sek, där man räknar antalet hopp
Jag kan säga att det var underbarkänsla när jag gick ut från Bosön. Nu är det bara att köra vidare som tidigare med full fokus på träningen!

Idag till lunch ska jag och Maria fira dagen med jordgubbar och vanilja kesella! Mums!

Ha en bra dag.
Kvälens korta intervaller och hoppkoordination kommer gå som smort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0