Perfekt löpväder.

Vaknade upp till ett molnigt väder idag. Skönt att slippa gassande sol och 30 grader, faktiskt. Jag bestämde mig redan igår kväll att träna på morgonkulan, och då passade dagens väder ännu bättre. Sprang iväg på intervaller runt 10.30 (lite senare än beräknat) och efter det körde jag hoppstyrka. Herregud vad tördtig jag var efteråt. Kändessom att jag kunde dricka en tank med vatten efteråt. Klunk, klunk, klunk.
Nu är alla veckans fyspass avklarade. Check!

Snart måste jag börja planera nästa veckas fyspass. Det blir betydligt tuffare - inte minst psykiskt. På morgonen ringer klockan 5.15, 8h arbete i värmen, sedan hem för att träna. Det är inte som på semestern då man kan välja att träna morgon, dag eller kväll - och då totalt utvilad med sömn. Men det är så det är. Jag är väldigt glad att jag har det heltidsjobb jag har. Absolut. Jag älskar att jobba med mina russin.


Här är en lite rolig bild från Skansen (då vi var där i förra veckan). Visst är det gulligt att jordekorrarna har små hus.
Hur som helst har jag och Mats bestämt oss för att sova över här på Vätö inatt, och åka hem imorgon. Eftersom jag börjar jobba imorgon klockan 7.00 släpper Mats av mig vid Mörby. Vi måste alltså gå upp i ottan. Men det kommer bli en sista kväll med gänget ikväll. Bööööl! Jag vill ha semester.....!! :)

Nä, snart blir det fika här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0