Första arbetsdagen

Vi åkte från Vätö klockan 6 i morse och hann till och med tanka bilen på vägen. Skönt att bli avsläppt precis utanför jobbet - lyx. Första dagen på jobbet har passerat bra, tycker jag. Trött är jag. Punkt. Men jag har fått många glada blickar när jag kommit tillbaka till mina russin. Vad bra det känns att ha ett arbete där arbetet alltid (för det mesta) är uppskattat. :D Jag kan känna att den jobbigaste känslan är dagarna innan semestern slutar. De dagarna är nästan jobbigare än första arbetsdagen. Hur konstigt det än låter så är det skönt att vara på G igen. Vardagsrutinerna sätter igång. Man uppskattar det lilla. På onsdag blir det t.ex. antagligen bio direkt efter jobbet. På onsdag är det nämligen träningsledigt och det känns jättelyxigt att få vila en dag :)

Någon som har tips på någon bra bio film just nu?

Direkt efter jobbet kommer jag åka hem. AC och jag har lagt upp veckans fyspass på ett mycket bra sätt och ikväll ska vi springa korta intervaller samt köra hoppkoordination. Känner mig lite trött efter gårdagens löpning och hoppstyrka, men det är så det är. Bara tuta & köra! Nu har vi bara 2 veckor med egenträning sedan drar handbollen igång med kollektiva handbollspass, träningsläger, träningsmatcher och gud vet allt. Det kommer verkligen bli tufft...och kul såklart!

Nu ska jag jobba på lite till innan jag knatar hemåt i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0