Discgolf i Åkersberga

9.00 rullade bilen från Vätö. 4 personer som var sugna på att kasta discgolf. Alltid roligt att besöka nya banor, dessutom. Vi hade bestämt att möta upp Richi kl 11.30, sedan åkte vi gemensamt till friluftområdet vid Åkersberga sporthall. 18-håls bana!




Såhär såg banan ut. 18 hål i alla möjliga längder och terränger. Riktigt kul!


Jag försöker mig på ett kast.


Arto kastar med full fart. Riktigt duktig! Andra gången bara!

Det var riktigt varmt att spela, speciellt då det var mitt på dagen. Jag svettades som en gris trots att jag bara hade bikiniöverdelen på mig. Helt sinnessjukt. Man tror inte man är i Sverige, utan i ett tropiskt land. Gah. Men ska inte klaga. Det är riktigt skönt de dagarna då man kan lägga sig i en solstol och bara njuta...och gå mellan vatten och sol :)


Obligatorisk lagbild, såklart!!

Någon av er som läser som kanske spelat discgolf? Vore kul att höra i såfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0