Dålig natt...

Gud vad dåligt jag sov inatt. Vände och vred på mig och kände inte alls den här sköna tröttheten. :( Igår kväll när Mats och jag såg på en skräckis (parodi) kände jag verkligen att jag började somna så smått. Men är det inte typiskt att man piggnar till när man lägger  sig i sängen? Försökte vara duktig och sova innan 22, men icke. Hur som helst kändes det helt ok i morse. Trött var jag, men det funkar.

När man har varit med familjen hela sommaren känns allt plötsligt tomt när man kommer hem till vardagen :/ Man har varit van att ha så mycket djur och människor omkring sig, men så shooof är det inte så längre. Saknar Ebba, Gonzo, mormor, mamma, pappa...mfl. Längtar till på fredag då jag får träffa de igen ♥

GRATTS världens bästa MAMMA på namnsdagen!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Känner igen mig- sååå irreterande när man é trött och när man sen skall sova så går de inte...



Grattis Maggan på namnsdagen!

2010-07-20 @ 08:00:10
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0