Vad säger lyckokakan?

Mätt och belåten sitter jag nu hos syster yster och tittar på premiären av "Det okända" på TV4+. Trött är jag också, men skönt trött. Träningen idag var lite annorlunda. Vi hade bara 1h handboll eftersom det var matcher i hallen. Men vi körde på bra och det blev kortare men intensivt. Blir oftast intensivare när det är färre spelare på träningen.
Efter handbollen var det Mariusfys. Vi har haft uppehåll från hans fys under jul/nyår så det var verkligen nervöst innan. Hans träningar är verkligen pestoch pina. Gah. Men det gick bra. Vi körde mycket två och två, mycket statisk kampövning. Låren är helt döda och imorgon blir det nog svårt att gå på dass :)Haha.
Stort tack till Gippe som både hade bakat kladdkakemuffins och hade bil (så jag och AC fick skjuts till ön). Mums.

Middag då? Jag och AC köpte stor sushi på det lokala sushistället här vid AC. Mums. Gott som attan. Fick dessutom en lyckokaka med följande mening "You are going to have a very comfortable retirement"



Vet faktiskt inte hur jag ska tolka de orden :/ Någon som har en tanke?

Det är iallafall tv-marathon ikväll.

20.00 Det okända
21.00 I en annan del av Köping (TV4Play)


Myspys med syrran med andra ord!!! :)

Nu ska jag bli ytterligare skrämd (HJÄLP)


Kommentarer
Postat av: JENNY

kul att du vill vara med! :)

2010-01-14 @ 09:52:04
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Anna-Carin

Jag har skrivit om Herman på min blogg..olänkat tiller Herman som ni inte skötte...hehe

2010-01-14 @ 21:42:40
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0