Underbar vinst!

Vi vann mot Kärra! Den känslan är grymt skön. Vet inte hur jag ska beskriva det. Det var en jämn match där vi spelade uselt i första halvlek, Vi slarvade, och slarvade. I andra halvlek startade vi riktigt bra och gick upp i ledning. När vi spelar som vi ska gör vi det riktigt bra. Många var duktiga idag och det känns åter som en lagseger. Vi spelade inte alls lika bra försvar som mot Eslöv, men vi vinner och det känns just nu bara så skönt.

Nu väntar en resa på dryga 6h. En resa som jag faktiskt inte alls bävar över. Det är bara skönt att känna känslan. Tuff, tuff...vi rullar sakta hemåt. Ska snart sätta på en film. Jag hoppas även jag kan sova några timmar, så att man inte sover bort hela tisdagen.

Nu ska jag njuta lite av segern. Hej o hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0