Tuff träning

Kvällen har i princip spenderats i mitt (första?) andra hem Nacka Bollhall. Var där redan 16.30 för att köra ett hoppkoordinationspass (rehab pass för att förebygga knäskador). Handbollen gick bra. Mycket uppställt spel för att nöta inför helgens match mot Sävehof. Shit vad taggad jag blir när jag tänker på det. Efter handbollen hade vi 45 min videoanalys. Systrarna Walter höll i analysen och hade lagt upp det mycket bra. Vi tittade både på våran första match mot Sävehof samt andra matcher som Sävehof spelat.

Efter videoanalysen kom det jag bävat för hela dagen. 20sek intervaller i 20 minuter. Bah. Det var kallt som sjutton. Brr. Men det är verkligen hur skönt som helst när den träningen är över. Man kan verkligen klappa sig sjäv på axeln efteråt.

Hemresan gick som den brukar i detta kalla och hemskt snöiga land. Bussen var 18 minuter försenad. Dåligt. Var sååå nära att ta en taxi och skicka kvittot till Sl. :/ Tur att man har världens bästa pappa som kunde hämta i Ropsten. ♥ Hemma för att snabbt laga ihop något. Nu sitter jag och Mats och tittar på sista snutten av filmen "The pianist". Jätte bra med grym film.

Lördag smäller det. Match hemma i mot Sävehof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0