Pyssel - ramar

Vi har länge diskuterat och planerat hur vårt omklädningsrum ska bli trevligare. För väldigt länge sedan målade vi hela omlädningsrummet vitt och rengjorde golv från klister. Det blev jättefint. Fortsatta planer var att fixa ramar med foton i (alla ska ha egen ram+bild ovan sin plats), fixa draperi till toaletten etc.

I går hade juniorerna som spelat JSM i Göteborg fredag-söndag hela måndagen i Göteborg. Vi mötte upp de på IKEA eftersom vi skulle äta där innan matchen. När vi mötte upp de hade de köpt ramar (trä ramar) och draperi till toalettingången. PERFEKT! Stjärna till alla junisar för en sådan tanke.

Alla fick varsin ram och sedan ska man smycka/måla den precis som man vill!

Här kommer mitt verk.


Tråkig ram!


Mitt mästerverk!

VAD TYCKER NI!???

In i ramen ska ett fotografi av mig. Antar att jag kommer välja en actionbild. Pappa fotograferar ju alla hemmamatcher så det finns ett par hundra bilder att välja på :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stella är glad i djur o sticker efter en om hon ser nån (kanin-jävlar!) så i skog o sånt vågar vi inte ha henne lös. Men på stora fält o rastplatser (den som vi va på idag är vid stranden. Ett helt fält bara för vovvar)



Att beropå ramar måste jag införskaffa mig sånna för att rama in lite foton jag framkallat!

2010-01-26 @ 17:07:21
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi kul idé att piffa upp omkläd rummet lite :-) Kom dessutom på att jag har ett gäng sådana ramar som jag nog ska måla i vitt och trycka texter på och föra en liten fotovägg av med barnen vad det lider! Trevlig kväll!

2010-01-26 @ 18:26:54
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0