På banan igen

Sådär, så blev det då träning igår (dubbla pass) efter att ha legat som en degklump i 8 dagar. Tjo. Som kalven på grönbete. De flesta andra var väl lite sega efter att  ha spelat match i onsdags, men jag kände bara att det var underbart att få hålla i bollen. Haha. Man är nog lite handbollstokig allt. Kan inte påstå att jag kände mig pigg dock. Gick på syrgas nästan. Men det lir nog bra. Brukar ta en eller två träningar innan man har fått upp handbollsflåset igen :)

Direkt efter träningen var det raka spåret till T. Fick en överraskning :) Såg avsnitt 2 av "Kullarmannen" och slocknade vid 22-tiden. Fy vad trött jag var igår. Drömde dessutom om "Simon and Thomas" i inredningsprogrammet ni vet. Haha. Ibland undrar jag varför man drömmer om vissa personer. Herregud, som att jag tänkte på dem. Knas. Knas.

Idag blir det jobb för hela slanten. Ska möta upp AC efter jobbet för att ta oss till Fältöversten. Där ska vi inhandla present till världens bästa ♥ mormor ♥ som fyller år på lördag, samt inhandla ett par termobyxor till pulkaåkningen. Direkt efter det blir det middag hos päronen. Kusinerna från Öland är på besök :) Ska bli riktigt trevligt att träffa dem. :)

Men nu blir det jobb jobb jobb!


Kommentarer
Postat av: gittilou

vad roligt! hoppas du gillar vad du hittade :) kram

2010-01-08 @ 12:15:26
URL: http://gittilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0