Herman - slutet!

Jag vet inte om du vet vad en Herman är för något (skrivit om det tidigare i bloggen. Läs här) Men nu har "äntligen" Herman fått sluta sina dagar i ugnen. Egentligen ska man bara ha en Herman i tio dagar innan man avslutar med att blanda i goda ingredienser (choklad,kanel etc) och grädda honom i ugnen. Men jag tror näramre bestämt vi haft honom sedan 18 december, dvs i drygt en månad, innan han fick somna in. Vet inte om det är bra eller dåligt, men AC (som också har en Herman) avrådde oss från att äta den. :)

Som jag visat er i tidigare inlägg fick Herman kanske inte den bästa omvårdnaden hos mig och Mats (även om Mats prompt försöker påstå att han haft det jättebra). Han glömdes bort endel gånger och bubblade över i sin lilla burk. Stackaren.


Förödelse...

Men Herman tog sig och dagarna rullade på med orörning lite då och då.

Igår kväll när jag var på väg till Mats berättade han att "snart ska Herman in i ugnen". Gah. Så när jag kom till Mats efter träningen provsmakade vi honom. Jag gav stort minus. Herman smakade verkligen pecka! Fy bubblan. Vette katten om det berodde på hans höga ålder, eller på att de goda ingredienserna inte var tillförda (?)


Men söt var han iallafall ;)


R.I.P Herman

Född 2009-12-18
Död 2010-01-20

Tips! Vårda Herman gott, annars smakar det illa(!)


Kommentarer
Postat av: AC

haha..stackars Herman...

2010-01-21 @ 09:02:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Haha, nämen hon får väl bli retuscherad om hon vill, men man vet ju liksom hur hon faktiskt ser ut i verkligheten och det är ju enorm skillnad ;P

2010-01-21 @ 09:06:49
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Oj, han såg inte ens ut som Herman ska se ut.....

Det gäller att sköta om honom rätt. Du får testa igen. Världens godaste kaka är det i alla fall!

2010-01-21 @ 19:23:03
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0