Helgen i sin helhet

Det har verkligen varit en fullspäckad helg. Massa aktiviteter! Helgen avslutades dessutom väldigt bra med tanke på segern mot Eslöv i NackaBollhall. Härligt och otroligt skönt.

Lördagen började med videoanalys kl 9.30 i Bollhallen,  följt av handbollsträning 10.30-12.00. Vi fokuserade på Eslöv (söndagens motståndare) och diskuterade olika lösningar i spelet. Väldigt bra att gå igenom motståndarna på det sättet.
Direkt efter dusch fick jag och Ac skjuts till T-centralen där det blev en snabblunch på en kinesisk restaurang innan pappa och mormor hämtade upp oss med bil. 14.00 var det nämligen barnkalas i Bromma.
Vi hann inte vara med så länge utan det var dags att bege sig igen. 16.15 skulle nämligen jag och AC spela innebandy på Trygg Hansa. Mats spelar alltid med ett lag på lördagar och då kan vi följa med. Träning och kul som bara den. 1h 30 min innebandy. Jättekul.
Efter innebandyn badade vi i deras pool. Riktigt skönt faktiskt.
Efter dusch åt jag, AC, Mats och Richi sushi på en restaurang i närheten. Gott :) Sedan bar det hem till mig för filmkväll, självklart med godis till. Filmen då? "Eastern promises" 3+ för mig.


Mums vad gott med sushi


Gänget




Både på lördagen och söndagen har jag varit tvungen att vakna av väckarklockan. Surt och tröttsamt att aldrig få sova ut. Men sådant är livet. Idag har fokus bara varit på matchen. Det blir verkligen så.Klockan 11 var det nämligen samling i Skurustugan. Jättegod spagetthi och köttfärssås och fruktsallad med grädde och brownie i slutet :) Smask. Vilka superlagledare vi har!!!

Matchen då?
Känslan var vinst ganska tidigt i matchen. Vi var heta i försvar och spelade bra framåt. Det kändes bara riktigt bra!!! Vi ledde hela matchen och vann med 9 bollar. Vi har haft lite svårt för Eslöv i endel matcher och förlorade på bortaplan, men idag visar vi verkligen att vi kan. Riktigt skönt.


Emma - grym i läget!


Jag försöker...



Tröjdragning på Lina? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0