Grattis mormor.

Världens bästa mormor fyllerår idag. Direkt efter morgonträningen (med handboll) for jag, AC och Mats till ön för att fira mormor. AC och jag hann till och med till Lidingö Centrum och inhandla present till mormor. Så vi har fikat här med släktingar. Trevligt värre. Gott också för den delen :)

Snart blir det pulkaåkning för mig, Mats och AC. Alla andra bangar. Men det skiter vi i. Vi ska iallafall ha kul. Ikväll blir det sedan "Stjärnorna på slottet". Varm choklad efter pulkaåkningen är också ett obligatoriskt moment.

Nu har jag inte tid att skriva mer. Men jag ska bjuda er på en bra bild:


Kommentera gärna vad ni tycker om min nya bild.
Själv gillar jag den skarpt.

Kram kalas


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Gratta mormor från mig, gu va länge sen man såg henne...Hoppas hon mår bra!



Hahaha, vilken skön bild!

Bilden är väl äkta- ja menar du har väl inte redigerat den?? :-)



Sköt om dig!

Kram

2010-01-09 @ 18:29:26
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag tycker du är mycket snygg på den nya bilden.

2010-01-09 @ 21:19:51
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0