Domedagen

Igår var det kaos i och med all snö. Typiskt. Hade sen träning vilket gjorde att jag inte kom innanför dörren förrän 21.45. Arg, trött, grinig och hungrig. Kan det bli värre?
Annars hade träningen förlöpt riktigt bra. Handbollsträningen var "tummen upp". Mycket teknik och samarbeten. Ibland bara susar träningarna iväg. Roliga övningar antar jag :)

Mariusfysen var välkommen "Welcome back". Vi körde cirkelträning hela passet.
6 övningar.
- höga knän på tjockmatta
- hellmarsch (utfall, explosivt)
- plankan
- sitta 90 grader (statiskt) mot en vägg
- svinga sig runt bommen
- armhävningar (en arm på bänk, den andra i golvet)

Första två varvem körde vi 2min 30 sek, sista varvet 1min 30sek (men då bara 5sek vila mellan varje övning).

Kände mig (var länge sedan) riktigt stark igår. Skön känsla. Igår var det även första gången på vääldigt länge (läs. 4 veckor dvs. senast halsflussen) som jag kände mig helt frisk. Jag kan bara hoppas att det fortsätter så. Att vara förkyld, ont i halsen, skrovlig, hostig etc av och till i 4 vekor tar på krafterna. Men nu så --> friskus!


Bålstabilitet!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Guuuuud, jag blir helt slut bara av att läsa hur du tränar... wow!

Och en ljuskopp är aldrig fler har fixat ett par sådana bla :-) Kram kram

2010-01-28 @ 09:00:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Carolina

SV: Tack :)

Hehe, det är en japansk spets och en schäfer/rottweiler :)



Precis. Var det någon nödvändig uppdatering om man får fråga? :(

2010-01-28 @ 14:38:56
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0