Äntligen fredag!

Jag som tyckte att den här veckan gick så långsamt. Vips, så är det fredag. Underbart underbart. Har en fullspäckad helg framför mig och det känns riktigt inspirerande.

Fredag: Hemmakväll hos päronen. Let´s dance och mys i soffan.

Lördag: Förmiddagsträning (handboll) 10.30-12.00
Barnkalas i Bromma 14.00
Innebandy på Trygg 16.15
Bad och lek på Trygg 18.00
Filmkväll hemma hos mig på kvällen

Söndag: Match mot Eslöv i Nacka Bollhall. *be there*


Annars kommer dagen bestå av arbete. Ett måste om det ska skramla till på konton den 27:e. :D Och tänk, bara 1 1/2 vecka kvar innan det händer. Tiden går verkligen fort ibland.

Efter jobbet ska jag besöka ICA för att öka på matförrådet hemma inför helgen. Sedan hem och lämna detta och plocka bort de sista julsakerna. Ska bli skönt att få allt bortplockat. Nu är jul verkligen passé. Nu vill jag ha vår och sommar, fåglar som kvittrar och en sol som värmer mot kinden.

Är du vår/sommar- eller höst/vinter-människa?


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Både och :)

2010-01-15 @ 11:31:38
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0